Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.


Ako nakupovať ( FAQ )
Ako nakupovať

Vitajte v obchode SNOWBOX

Náš elektronický obchod vám ponúka široký sortiment značkových snowboardov, oblečenia, topánok a doplnkov na snowboardy za vynikajúce ceny. Vyberte si z ponuky nadupaných značiek na skutočné chvíle zimnej zábavy.

Tovar doručujeme na územie celého Slovenska a po dohode aj do susedných štátov.

Neváhajte nás kontaktovať - radi sa prispôsobíme vašim individuálnym požiadavkám.

Ponuku neustále rozširujeme, preto si pridajte túto stránku medzi obľúbené.

 

Aké sú spôsoby platby?

Možnosti platby v našom obchode sú:

  • hotovosť pri doručení ( dobierka ) za tovar sa platí pri prebratí na pošte alebo kuriérovi.
  • prevodným príkazom
  • / platba kartou - pripravujeme v najbližšom období /

Pri objednávke "tovar skladom" je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Pri platbe prevodným príkazom je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní platby

 

Ako doručujete tovar ?

Pri objednávke  je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky s dodaním kuriérom alebo poštou 1 triedou ( spravidla do 24 hod.)
Tovar doručujeme individuálne na základe objednávky podľa rozmeru a hmotnosti tovaru. 
Na doručenie využívame služby Slovenskej pošty a Poštového kuriéra.

Informujte sa telefonicky  na tel.čísle 0905 305 796 alebo nás kontaktujte e-mailom.

 

Koľko zaplatím za poštovné

Poštovné účtujeme podľa ceny a hmotnosti balíka v rozmedzí od 2,00 do 5,00 EUR

Pri platbe na dobierku účtujeme príplatok 1,00 EUR

Pri objednávke nad 100 EUR je poštovné zdarma !

Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Poštového kuriéra.

 

Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje?

V prípade ak po prevzatí zásielky zistíte, že vám je objednaný tovar malý, alebo veľký prípadne nie celkom podľa vašich predstáv nezúfajte, radi vám ho vyneníme prípadne vrátime peniaze.

Podľa zákona má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Pri výmene alebo vrátení tovaru je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.

Pri výmene alebo vrátení musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený, čistý, bez zápachu (cigaretový dym a pod.), v pôvodnom obale s vysačkami, tak , aby bol schopný ďalšieho predaja.

Do balíka vložte fotokópiu faktúry s poznámkou výmena resp. vrátenie tovaru a doplnte o telefónne číslo na ktoré vás môžeme v prípade potreby kontaktovať.

Balík zašlite na adresu:
SNOWBOX, Hlavná 298, 027 32 Zuberec
Vrátenie peňazí sa nevsťahuje na poštovné.
Vrátený tovar neposielajte na dobierku!

 

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Pre spoločnosť Snowbox je seriózne vybavovanie objednávok a prípadných reklamácií jej zákazníkov najvyššou prioritou. Zákazník má podľa zákona nárok na reklamáciu v lehote do 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.

V prípade reklamácie nás môžete kontaktovať na info@snowbox.sk

V správe upresnite:

  • názov tovaru
  • číslo objednávky, prípadne faktúry
  • dátum zakúpenia
  • podrobný popis závady

Pri zistení závady je potrebné uplatniť reklamáciu čo najskôr  a poškodený tovar dalej nepoužívať, vyhnete sa tak prípadnému riziku, že vaša reklamácia nebude uznaná. 
Záruka sa nevsťahuje na škodu spôsobenú neodborným použitím, mechanickým poškodením a bežným opotrebením tovaru.

Veríme, že vašu reklamáciu vyriešime k vašej úplnej spokojnosti.