Náš elektronický obchod vám ponúka široký sortiment značkových snowboardov, oblečenia, topánok a doplnkov na snowboardy za vynikajúce ceny. Vyberte si z ponuky nadupaných značiek na skutočné chvíle zimnej zábavy.
Tovar doručujeme na územie celého Slovenska a po dohode aj do susedných štátov.
Neváhajte nás kontaktovať - radi sa prispôsobíme vašim individuálnym požiadavkám.
Ponuku neustále rozširujeme, preto si pridajte túto stránku medzi obľúbené.
Možnosti platby v našom obchode sú:
- hotovosť pri doručení ( dobierka ) za tovar sa platí pri prebratí na pošte alebo kuriérovi.
- prevodným príkazom ( podklady k platbe vám odošleme po overení stavu skladu )
- v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere v predajni SNOWBOX Hlavná 298 Zuberec
Pri objednávke "tovar skladom" je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Pri platbe prevodným príkazom je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní platby
Pri objednávke je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky s dodaním poštovým kuriérom alebo poštou spravidla 1 až 2 dni.
Tovar je doručovaný podľa rozmeru a hmotnosti tovaru.
Na doručenie využívame služby Slovenskej pošty
Informujte sa telefonicky na tel.čísle 0905 305 796 alebo nás kontaktujte e-mailom.
Poštovné účtujeme podľa ceny a hmotnosti balíka v rozmedzí od 2,30 do 3,80 EUR
Pri platbe na dobierku účtujeme príplatok 1,20 EUR
Pri objednávke nad 100 EUR je poštovné zdarma !
Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje?
V prípade ak po prevzatí zásielky zistíte, že vám je objednaný tovar malý, alebo veľký prípadne nie celkom podľa vašich predstáv nezúfajte, radi vám ho vyneníme prípadne vrátime peniaze.
Podľa zákona má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Pri výmene alebo vrátení tovaru je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.
Pri výmene alebo vrátení musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený, čistý, bez zápachu (cigaretový dym a pod.), v pôvodnom obale s vysačkami, tak , aby bol schopný ďalšieho predaja.
Do balíka vložte fotokópiu faktúry s poznámkou výmena resp. vrátenie tovaru a doplnte o telefónne číslo na ktoré vás môžeme v prípade potreby kontaktovať.
Balík zašlite na adresu:
SNOWBOX, Hlavná 298, 027 32 Zuberec
Vrátenie peňazí sa nevsťahuje na poštovné.
Vrátený tovar neposielajte na dobierku!
Ako mám postupovať pri reklamácii?
Pre spoločnosť Snowbox je seriózne vybavovanie objednávok a prípadných reklamácií jej zákazníkov najvyššou prioritou. Zákazník má podľa zákona nárok na reklamáciu v lehote do 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.
V prípade reklamácie nás môžete kontaktovať na info@snowbox.sk
V správe upresnite:
- názov tovaru
- číslo objednávky, prípadne faktúry
- dátum zakúpenia
- podrobný popis závady
Pri zistení závady je potrebné uplatniť reklamáciu čo najskôr a poškodený tovar dalej nepoužívať, vyhnete sa tak prípadnému riziku, že vaša reklamácia nebude uznaná.
Záruka sa nevsťahuje na škodu spôsobenú neodborným použitím, mechanickým poškodením a bežným opotrebením tovaru.
Veríme, že vašu reklamáciu vyriešime k vašej úplnej spokojnosti.